DARMOWA DOSTAWA OD 80 ZŁ!

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Przy odbiorze przesyłki sprawdź, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. W przypadku uszkodzonej paczki sporządź protokół szkody (w przypadku przesyłek kurierskich) lub podążaj zgodnie z instrukcjami przewoźnika (w przypadku automatów paczkowych). Niewielkie uszkodzenia paczek są normalne i nie grożą uszkodzeniem produktu.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Postępowanie reklamacyjne

  1. Klient może złożyć reklamację wobec Sprzedającego, w szczególności w przypadku niezgodności Produktu z umową bądź wad Produktu, a także jeżeli działania Sprzedającego są realizowane niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.

  2. Reklamację można złożyć w drodze elektronicznej poprzez formularz kontaktowy lub w formie poczty elektronicznej bądź pisemnie na adres Sprzedającego.

  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, numer zamówienia, opis problemu i żądania klienta.

  4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie.

  5. Sprzedający rozpatruje reklamację w przeciągu 14 dni od otrzymania wadliwego produktu lub od momentu otrzymania zgłoszenia od Klienta, jeżeli wysyłka produktu nie jest wymagana.

  6. Gdy wymiana bądź naprawa Produktu okaże się możliwa, Sprzedający powiadomi o tym Klienta oraz przekaże wszelkie informacje dotyczące dalszego toku postępowania.

  7. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  8. Sprzedawca zwraca płatność tą samą metodą, którą użył konsument, chyba że konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu, bez dodatkowych kosztów.

  9. Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:

    1. może skierować sprawę do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy inspekcji handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie zaistniałego sporu;

    2. może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia zaistniałego sporu;

    3. może skorzystać z bezpłatnej pomocy w sprawie pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;

    4. może skorzystać z europejskiej platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Odstąpienie od umowy

  1. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. Możliwe jest częściowe odstąpienie od danego zamówienia.

  2. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa uważana jest za niezawartą w stosunku do Produktu, od zakupu którego Klient odstąpił.

  3. Produkt powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu, z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami.

  4. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania Produktu.

  5. Koszt odesłania Produktu do Sprzedającego ponosi Klient.

  6. Sprzedawca zwraca płatność tą samą metodą, którą użył konsument, chyba że konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu, bez dodatkowych kosztów.

  7. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona, jeśli w wyniku częściowego odstąpienia od umowy, wartość pozostałych produktów przekroczy granice przedziałów cenowych dla danego rodzaju wysyłki.

  8. W przypadku przekroczenia terminu odstąpienia od umowy, Sprzedający może odesłać produkt na koszt Klienta.

  9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt.